Hapag-Lloyd poimenoval prvo od petih novih plovil kapacitete 10.500 TEU “Valparaíso Express”

hlag_press_vessels_valparaiso_express_pm

Hapag-Lloyd je na slovesnosti poimenoval prvo od petih novih plovil, kapacitete 10.500 TEU po imenu “Valparaíso Express”. Ga Rozío Gonzalez, žena gospoda Andrónico Luksica, predsednika uprave skupine Quiñenco je na slovesnosti ob Terminalu Pacifico Sur (TPS) v pristanišču Valparaíso, kjer bo nova ladja imela redne klice v prihodnosti krstila ladjo.

Skupina Quiñenco je največji delničar CSAV, ki je eden od treh večinskih delničarjev v Hapag-Lloyd.

Prvo plovilo v novem razredu “Valparaíso Express” bo deloval v revidirani storitvi Evropa – Južna Amerika (Zahodni del obale) s katero upravlja Hapag-Lloyd, v katerih bodo štiri od petih novogradenj zamenjalo starejše Panmax ladje, medtem ko bodo druge Panmax ladje v rotaciji (SW2) in dve na čarterskih pogodbah (EW1 in EW2) v isti trgovini prekinjene.

Na ta način bo Hapag-Lloyd začel uporabljati bolj učinkovita plovila med severno Evropo in Južno Ameriko zahodni del obale brez dodajanja velikih zmogljivosti na trgu.

“Valparaíso Express”, bo imel devet tednov z naslednjo rotacijo pristanišč: Rotterdam, London, Hamburg, Antwerpen, Le Havre, Caucedo, Cartagena, Manzanillo (Panama), Buenaventura Callao, Puerto Angamos, Valparaiso, Callao, Buenaventura, Manzanillo (Panama), Cartagena, Caucedo in Rotterdam.

“Vstop v razred ladij Post-Panmax v tej trgovinskem pasu je zagotoviti, da Hapag-Lloyd ostane konkurenčen kot eno od vodilnih podjetij po širitvi Panamskega prekopa,” je dejal Anthony J. Firmin, glavni izvršni direktor v Hapag-Lloyd.”

Drugo plovilo iz serije so odredili aprila 2015 in so jo danes dostavili Hapag-Lloyd v ladjedelnici Hyundai Samho Heavy Industries v Južni Koreji. Preostale tri ladje bodo dostavljene do aprila prihodnje leto.

Pet novih plovil bo določilo najvišje okoljske standarde in predvsem nizke vrednosti porabe goriva in manj emisij zaradi inovativne tehnologije na krovu. Vseh pet ladij bodo plule pod nemško zastavo in so razvrščene po DNVGL. Dolge so 333 metrov in široke 48 metrov, in imajo največjo zmogljivost 123,500 ton z ugrezom 14 metrov. Kapaciteta je 10,593 TEU vključno z 2.100 hladilnih zabojnikov.

Vir + foto : Hapag – Lloyd

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s