DNV GL bo klasificiral nove RoPax trajekte za Stena Line

posidonia-stena-ropax_-new-dnv-gl-rule-set-1-credit-stena-line-1-320x240

DNV GL je podpisal pogodbo za opravljanje in razvrščanje novih RoPax trajektov, za Stena Line, ki so jih izdelali v ladjedelnici AVIC Weihai na Kitajskem, so včeraj napovedali na Posidonia sejmu v Atenah, ki se odvija od 6. junija do 10. junija 2016.

Carl-Johan Hagman, upravljalni direktor Stena Line je dejal, da je podjetju uspelo razviti obliko, ki je za 50 odstotkov večja od današnjih standardnih RoPax plovil.

“Veselimo se sodelovanja z Stena Line, Deltamarin, AVIC in vseh projektnih partnerjev, da se zagotovi uspešno izvajanje teh visoko učinkovitih plovil,” je dejal Knut Ørbeck-Nilssen, generalni direktor DNV GL – Maritime.

Plovila bodo namenjena za kratke mednarodne proge, prva štiri plovila, so načrtovana za uporabo v Stena Line omrežju prog v severni Evropi. Imela bodo zmogljivosti za izvedbo 1.000 ljudi na krovu (927 potnikov in 73 članov posadke), na voljo pa je še 3.100 metrov voznega pasu. Poleg tega bodo novi trajekti Stena Line imeli dolžino 212 metra in širino 27,8 metra. Trajekti in njihovi glavni motorji bodo imeli oznako “gas ready”, tako bodo pripravljeni za gorivo bodisi na metanol ali LNG, pravijo pri DNV GL.

Med postopkom razvrščanja, je DNV GL dejal, da bo tudi izvajali obvezna dela v imenu agencije za pomorsko in obalno stražo v Veliki Britaniji (MCA).

Vir : worldmaritimenews.com , foto : DNV GL

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s