Ferguson Marine podpisal pogodbo z CalMac za dobavo dveh trajektov

Ladjedelnica Ferguson Marine Engineering Ltd shipyard in Caledonian Maritime Assets Limited (CMAL) sta podpisala, v petek 16. oktobra pogodbo za dva 100 metrska trajekta na dvojno gorivo. Vrednost investicije je 150 milijonov dolarjev. Avgusta je Škotska vlada izbrala Ferguson Marine kot prednostnega ponudnika za izvedbo javnega naročila za gradnjo dveh trajektov za državnega trajektnega operaterja Caledonian MacBrayne (CalMac).

Ferguson Marine Engineering, ki jih je milijarderski poslovnež Jim McColl kupil v septembru 2014, bodo opravili podrobno načrtovanje in gradbena dela novih plovil na Škotskem, kot tudi njihove naloge preizkušanja, opremljanja, spuščanja in dostave. Prvi trajekt naj bi v uporabo prišel v začetku leta 2018, drugi pa nekaj mesecev kasneje.

Tom Docherty, izvršni direktor CMAL je dejal “veseli smo, da smo podpisali pogodbo z ladjedelnico, in jo zavarovali z FMEL, ki bo izvajalec za izgradnjo dveh najnovejših plovil v naši floti. Ključni elementi opreme se bodo naročili, pričakovati je odobritev načrta, dejanska gradnja pa se bo začela zgodaj leta 2016. Upajmo, da bo prvi izmed dveh plovil v operativi od začetka leta 2018”.

“Vesel sem, da je bila pogodba formalno dodeljena Ferguson Marine Engineering Limited, tako lahko sedaj začnejo delati na teh 100 metrskih trajektih, ki bodo največja trgovska plovila, ki so jih zgradili na Clyde od leta 2001”, je povedal Škotski minister za promet in otoke Derek Mackay.

Trajekti so namenjeni za prevoz 127 avtomobilov ali 16 težkih tovornih vozil ali kombinacija obojega in do 1.000 potnikov. Trajekti bodo sposobni delovati v različnih globinah in hitrosti, da izpolnjujejo zahteve družbe CalMac za servisiranje široke palete pristanišč in poti.

Novi trajekti so namenjeni za Ardrossan-Brodick in Uig trikotnik poti, čeprav je končna odločitev o razporeditvi plovila v rokah družbe CalMac.

Trajekti bodo uporabljali pogon na dvojno gorivo, tako bodo lahko delovali na utekočinjeni zemeljski plin (LNG) in dizel.

Liam Campbell, direktor, FMEL, je dejal: “To je velik dosežek za ladjedelnico in odlična novica za lokalno skupnost. Podpis ladjedelniške pogodbe se danes označuje kot začetek nove dobe komercialnega ladjedelništva na Clyde in v povezavi z našimi izkušnjami pri gradnji hibridnih plovil, potrjuje Ferguson Marine Engineering kot vodilni oblikovalec in graditelj inovativnih zelenih plovil na mednarodni ravni. “

Vir informacije : worldmaritimenews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s