Švedska Concordia Maritime prevzela prvi IMOIIMAX tanker

Od kitajske ladjedelnice GSI (Guangzhou Shipbuilding International),Guangzhou. Zmogljivost tankerja je 50.000 DWT in je opremljen z 18 tanki iste velikosti. Vsak tank ima kapaciteto 3.000 m3. Prevaža pa lahko rastlinska olja, kemikalije in naftne derivate. Tehnična zasnova ladje omogoča porabo goriva za 10-20% v primerjavi z drugimi ladjami iste velikosti. To je bil tudi eden izmed zahtev švedske družbe Concordia Maritime. Na sliki je ladja brez imena. Prav danes pa naj bi tudi uradno bil imenovan in bo del serije desetih podobnih tankerjev od katerih bosta dva v lasti Concordia Maritime. Koncept so razvili skupaj z Stena Teknik in kitajsko ladjedelnico GSI, s katero je Stena Builk naročila deset IMOIIMAX tankerjev v letu 2012. Prvi tanker Stena Impression je bil letos imenovan v začetku meseca februarja v Singapurju, zadnji od preostalih osmih tankerjev pa bo dan v uporabo leta 2017. Vseh deset tankerjev IMOIIMAX bodo pluli pod Stena Weco, ki ima okoli 50 plovil.

Vir informacije : worldmaritimenews.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s